Arte Dramatikoko Ikasketaburua
Muntaketari buruzko Tailer Praktikoa
Tailerren eta beste lagin eta ikasgai batzuen aholkularitza
Vene Herrero RESADen lizentziaduna (1989) eta Antzerkiko Historia eta Teorian UCM delakoan Doktorea (2013) da. Era berean, Asociación Schinca para el Estudio del Arte del Movimiento delakoan eta Arnold Taraborrelli aktoreentzako Dantza Estudioan trebatu da. Aktore gisa lan egiteaz gain, hainbat antzerki-taldeak zuzendu ditu eta desgaitasun duen intelektualaren arloko profesionalen antzerki-hezitzailea da. Bere lanen artean, honako hauek nabarmenduko ditugu:
Argitalpenak
"José Estruch: el teatro, base para el mantenimiento de la identidad y lucha contra el desarraigo", El exilio teatral republicano de 1939 en Argentina, Chile, Uruguay eta Paraguay (Renacimiento, 2022)
José Estruch. Un hombre de teatro en el exilio (Institut Alacantí de Cultura, 2018)
José Estruch: el teatro como nexo identitario (Fundamentos, 2015)
“El exilio de José Estruch en Uruguay”. Laberintos: revista de estudios sobre los exilios culturales españoles. Zk. 16, 2014, 91-105. (2014)
“José Estruch en Inglaterra”, revista especializada Acotaciones, Zk. 26. 33-46 (2011)
“Tennessee Williams: el espacio exterior como metáfora del espacio interior en los personajes de The glass menagerie y the night of iguana”, Revista Cultural Platea, Zk. 31, 2-5, y 32, 12-13. (2010)
Antzerkiko aktore gisa egindako azken lanak honako hauek dira: Las que fueron silencio, Javier Hernández-Simónek zuzendua (2023); Galerna, Ramón Bareak zuzendua (2019); Sabias ellas, Felipe Lozak zuzendua (2019); Cartas para Chejov, Alicia Romerok zuzendua (2017); La casa de Bernarda Alba, Itziar Lazkanok zuzendua (2015); Mujeres de Macondo, Mujeres de acero eta Mujeres de papel, José Sanchis Sinisterrak zuzendua (2014).
Ireki Teatro-Las Torpedolevel (2002-2016) konpainiaren sortzaileetako bat da, eta honako proposamen hauek nabarmentzen dira: Ainadamar, fuente de las lágrimas; Zurcido de comedias; Ya te digo… ; Las chicas serias no gustan.
Zineko aktore gisa, Incondicional (Zuz. Conchi del Río. 2015); Mapa de recuerdos de Madrid (Zuz. Daniel Ramirez. 2014); Bizitza txikiak (Zuz. Enrique Gabriel. 2007); El otro lado de la línea (Ana Carmen Ortiz. 2006); Bota de oro (Zuz. Tarres eta Baringo. 2004); El purcuapá (Zuz. Masha Gabriel. 2003); La mujer que soñaba (Zuz. Masha Gabriel. 2002); Nadie hablará de nosotras cuando estemos muertas (Zuz. A. Díaz Yanes. 1995).
Telebistako aktore gisa, Desaparecida (Zuz. Jose Maria Caro. 2007); El comisario (Zuz. Meléndrez 2007); Hospital Central ( Zuz. Picazo. 2006); Juntas pero no revueltas (Zuz. Antonio del Real. 1995); Crónicas Urbanas. Kap. Los vecinos de al lado (Zuz. Manuel Ripoll.1992); Eva y Adan, agencia matrimonial. Kap. Terapia de amor (Zuz. Paco Montoliú. 1990); Pedro I el Cruel. 2. kap. (Zuz. Francisco Abad.1989); La vida sigue (Zuz. Joaquín Arozamena. 1989).